„Amit délelőtt megtanultál, azt délután, vagy holnap már használhatod is.”

Rólam

Lehet öröm a cégvezetés.

Tapasztalat, amit 34 év alatt, több mint 300 cég fejlesztése során, 600-nál is több cégvezető támogatása közben szereztem és mintegy 3.000 cég fejlesztése mentén összegyűjtöttem össze.

A megszerzett tudás teljesen gyakorlati, nincs benne semmi tudományos, vagy elméleti, így könnyen átadható, megérthető, s azonnal használható.

MŰKÖDŐ CÉGEKNEK   vagy   INDULÓ VÁLLALKOZÁSOKNAK EGYARÁNT HASZNOS!

 

A munka, amire épül a hasznosítható tudás
34
év gyakorlati tapasztalat
3000
cég modellezése
300
cég mérhető hatékonyság fejlesztése
600
tulajdonos, cégvezető támogatása

Vezetői szabályok

amiket érdemes betartanod, ha jó érzéssel, sikeresen, és könnyedebben akarsz vezetni

63. szabály

A szokások szabálya: ,,Az egyik legerősebb emberi ösztön az, hogy mindig azt csináljuk, amit már ismerünk. Miután megtanultunk valamit, ami többé kevésbé működik, hajlamosak vagyunk még akkor is állandóan ugyanazt …

62. szabály

A választás szabálya Sokan gondolják, hogy ők választják ki, hogy mit tesznek. Ez csak ritkán igaz, mert nagyon gyakori, hogy a szokásaink megelőzik a választásunkat, s „csak úgy” csináljuk, amit …

61. szabály

A hallgatás szabálya „Amikor beszélsz, csak azt ismétled, amit már tudsz. Amikor hallgatsz, akkor tanulhatsz valami újat.” Dalai Láma

60. szabály

Kommunikációs csatornahatékonyság szabálya. Amikor személyesen, szemtől szemben kommunikálunk valakivel, akkor módunkban áll figyelni a szavaira, a szóhasználatára, hogy mit mond, mi a tartalom (ez a verbális rész). Ezen kívül: a …

59. szabály

A Szünet szabálya Minden beszélgetésben, amikor hallgatom a másikat, vagy kérdést kapok, tartsak kis szünetet mielőtt válaszolok, ne vágjak közbe! Első sorban azzal a céllal, hogy a kérdező tudatosan befejezhesse, …