Tovább a tartalomhoz
Businessdoki
Menü
  • Főoldal
  • Vezetői szabályok
  • Esettanulmányok
  • Referenciák
  • Blog
  • Bővebben
Kezdőlap » VEZETŐI SZABÁLYOK » 23. szabály a kedvességről

23. szabály a kedvességről

2024-07-222025-08-05 a bejegyzés dátuma BusinessDoki írta

„Legyél kedves amikor csak lehetséges! És mindig lehetséges.”

Dalai láma

Kategória: Vezetői szabályok

Legutóbbi bejegyzések

  • 88. szabály a Saját hibámról vs. más hibájáról 2025-11-04
  • 87. szabály a saját börtönünkről 2025-10-27
  • 86. szabály az élet értelméről 2025-10-20
  • 85. szabály, disznóval birkózni 2025-10-13
  • 84. szabály a kritikáról és a dühről. 2025-10-06

Archívum

Kategóriák

Címkék

akadály (3) az élet értelme (2) bírálat (2) cél (5) dalai láma (4) döntés (7) előny (2) Esettanulmányok (2) Fejlesztés (3) felelősség (3) felszólítás (2) figyelem (2) gondolkodás (2) hallgatás (4) halogatás (2) határidő (2) hiba (2) igazság (2) kitalálni (2) kommunikáció (5) kritika (3) meeting (2) meghallgatás (2) minőség (2) pontosság (2) stratégia (2) Szabályok (3) szervezés (2) szokás (5) szünet (3) tanulás (3) tanítás (2) terhelés (2) tudatos (3) tudás (4) tények (2) türelem (3) valóság (6) veszteség (2) Vezetői szabály (17) válasz (2) vélemény (3) állítás (2) érték (4) írásosság (2)

Adatvédelmi és jogi nyilatkozat | Impresszum | ÁSZF és Elfogadó nyilatkozat | Felhasználási feltételek

Hírlevél - Iratkozz fel!
Kövess...
Copyright © 2025 Businessdoki – OnePress téma FameThemes által
Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Adatvédelmi tájékoztató